CRM-re mindenkinek szüksége van
2017 őszén stratégiai szövetségre lépett az Adamo nevű ügyviteli rendszert fejlesztő és képviselő Webpartners és a Seacon Europe.
Az együttműködés keretében a két cég egyrészt kölcsönösen képviseli egymás termékeit a piacon, másrészt megkezdték rendszereik összekapcsolását. Ennek első lépéseként a Seafleet Cardealer modulja, és az Adamo számlázási, folyószámla kezelési és CRM moduljainak az összekapcsolása folyik. Ennek eredményeként a Seafleetet használó gépjármű kereskedők, leasing cégek már úgy kezelhetik az értékesített flottát és ügyfeleiket, hogy a releváns események azonnal bekerülnek a vevőkezelést támogató CRM rendszerbe, miközben a banki eseményekről a könyvelési rendszert amúgy nem használó értékesítő is azonnali információkat kap a flottakezelő rendszerben.
Az integrált megoldással kapcsolatos igényt jól mutatja, hogy az első ügyfél már élesben használja a két összekötött rendszert, több helyen pedig folyik a bevezetés előkészítése.
Az Adamot a Seacon Europe önálló rendszerként is értékesíti, az ezzel kapcsolatos kereskedelmi munkát megkezdte, a konzulensi, tanácsadói feladatokra felkészült. Ennek megfelelően a GINOP 3.2.2-es pályázati konstrukció keretében is képes ügyviteli, CRM és feladatmenedzsment megoldásokat, vagy távmunkát támogató eszközöket biztosítani ügyfelei számára.
Az integráció kellemes hozadéka, hogy az Adamo, mint termelésirányításra fókuszáló ERP, a Seacon Ipar 4-es, mérésadatgyűjtési és a berendezések, gyártóeszközök működés analízisét szolgáló megoldásaival is kiválóan párosítható.
Gazdasági Körkép 2017
2017. november 29-én a Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara székházában tartott fórumon bemutatták a „Gazdasági Körkép 2017” című kiadványt, melyben összefoglalták a 2016. év megyei gazdaság folyamatait.
A folyóirat betekintést nyújt a várható vállalati tendenciákhoz való alkalmazkodáshoz, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy a cégek könnyedén definiálják a helyüket a gazdaságban.
Menyhárt Róbert, a NAV Fejér Megyei Adó és Vámigazgatóságának igazgatója bemutatta a programon Fejér megye gazdaságát (2016) a TOP 100+400 vállalkozás tükrében.
A 2017-es év I. félévnek gazdasági elemzésére is sor került a Központi Statisztikai Hivatal tolmácsában.
Fotó: Molnár Artúr
Arcokat, termékeket, üzeneteket mutat be, mindazonáltal 40 céget demonstrál, melyek közt a Seacon Europe is szerepel.
A kiadvány megvalósításához hozzájárult a NAV, valamint a KSH is.
Cikk forrása: www.fmkik.hu
Az Erdőőr Peruban
Az Innoskart Kft. támogatásával a Seacon Europe Kft. egy munkatársa 2017. július 2-a és 13-a között részt vett a Natureef projekt keretében egy üzleti úton Limában, ahol megbeszéléseket folytatott az erdészet és a mezőgazdaság különböző területein tevékenykedő vállalkozásokkal és intézményekkel.
Ismerve a perui erdőgazdálkodás jelentőségét a Seacon elsősorban az erdő és területvédelmi megoldásának kereste a helyét a dél-amerikai országban. Az üzleti találkozók során fény derült az iparág sajátosságaira és a kapcsolódó tevékenységet fenyegető veszélyekre. Az üzleti partnerek érdeklődéssel fogadták a magyar fejlesztésű innovatív terméket, aminek alkalmazhatóságát több szempontból is hasznosnak látták.
Kifejezetten érdekesnek bizonyultak a helyi erdészeti ipar megismerése tekintetében a Nemzeti Erdő és Vadvédelmi Szolgálattal (Servicio Nacional Forestal y de Fauna Silvestre) és az Integrált Kutatás és Fejlesztés Szövetségével (Asociación para la Investigación y el Desarrollo Integral) folytatott beszélgetések, ahol szó esett az alkalmazási lehetőségekről és egy esetleges pilot megvalósításáról is.
A Seacon meghívást kapott az ELAN (Europian and Latin American) Network limai üzleti rendezvényére is, ahol az európai résztvevők bemutathatták néhány percben a vállalkozásukat és beszélhettek a perui üzleti céljaikról.
Az itt szervezett B2B találkozókon a Seacon limai cégekkel folytatott megbeszéléseket üzleti együttműködési elképzeléseiről.
Vállalkozók beszélgetése az EEN szakmai találkozón
A Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara vezetése, az Enterprise Europe Network Közép-dunántúli Regionális Iroda szervezésében tartott országos rendezvényen felkértek néhány vállalkozót, hogy ossza meg nyilvános tapasztalatait és véleményeit az Enterprise Europe Network szolgáltatásairól, feladatairól.
Cégünket Viniczay Zsolt - K+F igazgató - képviselte, aki szintén részt vett a panelbeszélgetésen.
Cikk forrása: www.fmkik.hu
Vállalkozz digitálisan - Szombathely

Ismét egy új állomásához érkezett a Vállalkozz digitálisan rendezvénysorozata. Ezen az eseményen nem csak kiállítóként voltunk jelen. Berkovich Gábor, cégünk ügyvezetője arról tartott előadást, hogyan vállalkozzunk digitálisan, azaz mik azok a dolgok, amikre oda kell figyelnünk, ha céget vezetünk.. Szó esett az online megjelenésről, vállalati folyamataink optimalizálásáról, döntési folyamataink hatékonyabbá tételéről és adatvagyonunk megóvásáról is. Az érdeklődők mindenre választ kaphattak az előadásból, részletesebben pedig standunknál. Következő állomásunk 2016.10.18-án Martonvásár lesz, ahová szeretettel várunk minden érdeklődőt!
A rendezvény programja itt található:
http://www.vallalkozzdigitalisan.hu/esemenyek/esemeny.html?cid=56