Belső folyamatai javításával, egyedi igények alapján megtervezett és kidolgozott célszoftverek biztosításával segítünk időt, ezáltal pénzt megtakarítani.
A munkaerő és a vagyontárgyak mellett az információ, az adatvagyon és a kapcsolatrendszer is egyre nagyobb szerepet kap. Eszközeinkkel megvédheti.
Vizuális elemző és kiértékelő szoftverek, amik segítik Önt, hogy döntései objektív méréseken alapuljanak, növelve ezzel munkája hatékonyságát.
Célzott webes kommunikációval segítünk abban, hogy a megfelelő helyen és a megfelelő formában és tartalommal legyen elérhető az online piactéren.
Egy cég gépjárműparkjának adminisztrációja egy bizonyos autó szám felett már nem egyszerű feladat. Ha a célprogramként használt Excel táblánk kevésnek bizonyul ügyviteli folyamataink végrehajtásához, hatékonyabb megoldásra van szükség.
A SeaFleet gépjárműflotta nyilvántartó szoftver mind nagyvállalati környezetben, mind a kis- és középvállalkozások számára ideális választás. Nem számít, hogy több ezer, vagy csak néhány céges autóval rendelkezik, flotta adminisztrációs szoftverünk ugyanolyan hatékonysággal kezeli gépjárműparkját. Nincs többé elfelejtett határidő, be nem fizetett parkolási bírság vagy feledésbe merült műszaki vizsga. Egyszerű kezelhetőség, felhasználóbarát felület és skálázhatóság jellemzi.
Az Ipar 4.0 vízió megfogalmazása szerint a termelő berendezések, gépek működési jellemzőinek a digitalizálása lehetővé teszi a gépek és üzemek számára, hogy viselkedésük automatikusan igazodjon a változó megrendelésekhez és üzemelési feltételekhez. A valós és a digitális világ közötti kölcsönhatás megteremti a modern gyárakban a dolgok (tárgyak, berendezések) internetének alapjait.
Az I4Log Ipari mérésadat gyűjtő és elemző megoldásunk a különböző ipari rendszerekből összegyűjtött "zaj" jellegű adatokból hasznos információt állít elő, melynek kiértékelésével a gyártók biztosíthatják gépeik megfelelő és hitelesen dokumentált működését, ezáltal javítva versenyhelyzetüket.
Az elektronikus irat és dokumentumkezelés mára nem iratok ide-oda tologatását jelenti, hanem egy hatékony és nélkülözhetetlen eszközt a vállalkozások és szervezetek kezében, mellyel olyan verseny és piaci előnyökhöz juthatnak, amiről versenytársaik csak álmodnak. Találja meg iratait és dokumentumait másodpercek alatt és lássa át a hozzá kapcsolodó ügyfolyamot, legyen az szkennelt papír, e-mail, hang, dokumentum.
Lássa át lezárt és nyitott ügyeit, a hozzájuk kiosztott feladatokat és munka folyamatokat, határidőket és járulékos költségeit. Legyen tisztában ügyei státuszával másodpercek alatt a szabadságáról visszatérve, hogy automatikusan kiosztott helyettesei hol tartanak. Hozzon létre csoportmunkát és használja a távoli eléréseket, jóváhagyásokat, elutasításokat akár külső partnereit és ügyfeleit is bevonva. Ez az Adamo-DMS.