LEGYEN JÓL LÁTHATÓ AZ ONLINE VILÁGBAN
Slider

webfejlesztésManapság egy vállalkozás nem létezhet weboldal nélkül. Olyan ez, mintha üzletet nyitnánk a Váci utcán, de nem tennénk rá kirakatot, és még az ajtót is zárva tartanánk. A vásárlónak esélye sincs bejönni…

Az emberek nagy többsége mielőtt vásárolna, tájékozódni kezd az adott termékről vagy szolgáltatásról, annak áráról és hogy hol lehet azt megkapni. A mai világban a tájékozódás fő eszköze az internetes kereső, például  a Google. Ha az Ön cége nem rendelkezik weblappal, máris kiesett abból a kalapból, amiből a leendő vásárló választani fog. „Engem szájról szájra adnak” halljuk sok helyen, meg hogy „jó bornak nem kell a cégér”. Lehet, hogy jól megy az üzlet úgy is, ha nem vagyunk jelen az internetes piactéren,

de ki ne akarna magának még több érdeklődőt és ezzel még több bevételt?

Tudomásul kell venni; ma már a termékeinket, szolgáltatásainkat bemutató weboldal léte nem előny, hanem a hiánya hátrány. Ha nem élünk a világháló lehetőségeivel, előbb utóbb biztosan csökkenő tendenciát fog mutatni vásárlóink száma…


Legyen tehát honlapunk, de milyen?

  • Egy rosszul elkészített honlap nemhogy nem javít, de adott esetben rengeteget ront felépített imázsunkon
  • Honlapunk legyen átgondolt és vevőcentrikus, látogatóinkat lássuk el minél több információval, ugyanis az internetezők 92%-a első körben csak tájékozódik és összehasonlít, mielőtt vásárlásra adja a fejét (legyünk mi azok, akinél megáll vásárolni)
  • A weblap szerkezete igazodjon a webergonómiai előírásokhoz, ne legyünk újítók, hisz az emberek szeretnek mindent ott megtalálni, ahol elsőre keresnék
  • Figyeljünk a külalakra, ne használjunk túl sok grafikai elemet, azaz kerüljük az öncélú elemeket. A letisztult és átlátható megjelenés bizalmat kelt.
  • Weboldalunk legyen mobilbarát, igazodjon az egyes eszközök képernyőfelbontásához, és minden eszközön olvashatóan és hibamentesen jelenjen meg. (reszponzív weblap)
  • Pontosan lőjük be, ki a célcsoportunk, és hogyan kell megszólítanunk őket. Használjuk az ő nyelvüket, érthetően válaszoljunk problémáikra!
  • Ne várjunk az ismerősünkre, barátunkra, aki már régen megígérte, hogy csinál nekünk weboldalt, mert bár lehet, hogy tényleg csinál, de el kell fogadni, hogy ez is egy (sőt, egyszerre több!) „szakma”, amit éppen úgy lehet jól és rosszul csinálni, mint az autójavítást, ahol a régen megszokott ezermesterek helyett rég más foglalkozik a motorral, az autó villamossággal, a festéssel, vagy a klímával. Vegyük észre, a web is ilyen, hiszen:
     
    • Műszakilag korrekt megoldás kell (ezzel egy szoftveres, vagy egy rendszergazda többnyire könnyen megbirkózik)
    • Kulcskérdés az igényes, valóban a vevőhöz szóló tartalom. (aki látott már rendszergazdát, tudja, ez nem az ő világuk) Érthetően, lényegre törően, egyúttal „olvasmányosan” írni kicsit sem egyszerű. Nem véletlenül lett olyan szakma, hogy webszövegíró.
    • Fontos a tartalom, és a megjelenés összhangja, no meg az áttekinthetőség. Ez a dizájner feladata.
    • Fentieken túl az sem mindegy, a keresők az első oldalon, oldalakon, vagy a „tizen akárhányadik” oldalon hozzák fel, amit a világnak kínálunk. Három oldalnál tovább már csak a nagyon elszánt érdeklődők mennek! Ez tipikusan marketinges feladat.

A Seacon Europe mindezek figyelembevételével segít Önnek megtalálni a leghatékonyabb megoldást weblapja elkészítéséhez. A domain regisztrációtól a kész weboldal publikálásig segítünk Önnek, hogy cége minél előbb beállhasson a sorba (és lehetőleg az elejére) kiváló termékeivel és szolgáltatásaival.

A komplett weboldal elkészítésén kívül segíteni tudunk a Joomla tartalomkezelő rendszer illetve a hozzá tartozó beépülő komponensek szakszerű beállításában, hibásan működő, magára hagyott weboldalak újraélesztésében, hibakeresésben és javításban is.


Online marketing

Szokták mondani: a piac ott van, ahol a vevő. Rendben, de hol van a vevő?

Az ideje igen jelentős részében az internet előtt ül, vagy az okos telefonján lóg. Azzal kommunikál, azon tájékozódik, több időt tölt vele, mint a számítógépével, bár utóbbival is rengeteget. Mit kell tennünk tehát, ha kapcsolatba akarunk kerülni vele?

webes láthatóságLáthatóság, hogy megtaláljon…

  • Tegyük magunkat a weben jól láthatóvá, könnyen megtalálhatóvá, azaz termékeinket, szolgáltatásainkat olyan, egy-egy célterületre fókuszáló, tematikus weblapon kínáljuk a világnak, ami a keresők által könnyen megtalálható (kereső optimalizálás)
  • Ha megtalált, maradjon is; olvashatóság és áttekinthetőség
  • Ne csak PC-n, hanem a legváltozatosabb méretű és felbontású tableteken, okos telefonokon is legyen áttekinthető, könnyen olvasható. Röviden; legyen reszponziv.

Azt találja, amit keresett

Weblapunk lehetőleg egy szűk szakmai területre koncentráljon. Ha már odacsaltuk az érdeklődőt, azt találja, amiért jött, azaz egy oldalon ne promózzunk haj növekedés serkentőt és láncfűrész kezelői tanfolyamot, vagy felhőszolgáltatást és PC javítást a video kazetta digitalizálási szolgáltatással együtt, hiszen az irreleváns olvasnivaló hamar visszafordulásra késztet.

Ne akarjon tovább keresni

A kínált (és általa már megtalált) szolgáltatás (termék) kapcsán adjunk minél átfogóbb információkat, sugallva (érzékeltetve), hogy az adott terület szakértői vagyunk! Ha csak lehet, adjunk árat is, mert a nélkül biztosan folytatja a keresést, kedvező ár esetén viszont könnyen lehet, hogy egy szörfözőből sikerült percek alatt vevőt csinálnunk. A célunk pedig éppen ez volt.

Fentieknek egyidejűleg elég nehéz eleget tenni, talán ezért is van rengeteg értéktelen weboldal, amit „a szomszéd főiskolás fia”, az „ismerős rendszergazda”, vagy az önmagát web szerkesztőnek nevező informatikus készített (adott esetben maximális jóindulattal). A nehézséget az okozza, hogy a web alapú kommunikáció több szakma együttműködését igénylő, összetett folyamat, hiszen kell hozzá.

  • webszövegírási tudás (szerencsére újságot sem rendszergazdák írnak, és nem is informatikusok, tudnunk kell a célcsoport nyelvén fogalmazni)
  • stílusérzék, designeri tudás (mert az sem árt, ha ízléses, jól néz ki, és megjelenésében is igazodik egy profi cég arculatához)
  • technikai háttérismeretek (hogy gyors is legyen és hibatűrő, netán könnyen továbbfejleszthető és vírusoknak ellenálló, …)
  • folyamatos gondozás, odafigyelés (mert „holnapra már elavul”, kell az új forma, de főképpen a folyamatosan megújuló tartalom)
  • és persze termék ismeret. Hogy is tudnánk kívánatossá tenni azt, amiről alig tudunk valamit? A frázis halom már rég nem elég …

Mi miben tudunk segíteni?

  • Konkurencia elemzés
  • Tartalom előkészítés, strukturálás és menedzselés
  • Grafikai tervezés, web design
  • Teljes körű weblapfejlesztés, hosting szolgáltatás
  • Web alkalmazás készítés
  • Webszövegírás
  • Technikai segítségnyújtás
  • Támogatás / frissítés / költöztetés
  • Hibajavítás