A vállalkozások irataik 40%-át sosem találják meg, vagy nem időben...


Adamo irat és -dokumentumkezelő rendszer

Az elektronikus irat és dokumentumkezelés mára nem iratok ide-oda tologatását jelenti, hanem egy hatékony és nélkülözhetetlen eszközt a vállalkozások és szervezetek kezében, mellyel olyan verseny és piaci előnyökhöz juthatnak, amiről versenytársaik csak álmodnak. Találja meg iratait és dokumentumait másodpercek alatt és lássa át a hozzá kapcsolodó ügyfolyamot, legyen az szkennelt papír, e-mail, hang, dokumentum. Lássa át lezárt és nyitott ügyeit, a hozzájuk kiosztott feladatokat és munka folyamatokat, határidőket és járulékos költségeit. Legyen tisztában ügyei státuszával másodpercek alatt a szabadságáról visszatérve, hogy automatikusan kiosztott helyettesei hol tartanak. Hozzon létre csoportmunkát és használja a távoli eléréseket, jóváhagyásokat, elutasításokat akár külső partnereit és ügyfeleit is bevonva. Ez az Adamo-DMS.

Főbb funkciók

Dokumentum és iratkezelés - Mellékletekkel folyamatirányítással és irat típus sablonokkal (mail, fax, személyes, hang, postai, csomag és áru kezeléssel).
Paraméterezhető iktatás és melléklet kezelés - Specifikus cél dokumentumok és mellékleteik, számlafeldolgozás SAP és egyéb ERP integráció.
Automatizálható folyamatok - Testreszabható és szerkeszthető automatizációk és sablonkezelések az iktatás vagy a feldolgozás során.
Jogosultság lekérdezések - MS-AD vagy LDAP alapon Szervezeti hierarchiával és igény szerint SSO (Single Sign On).
Exchange és Outlook integráció - Iktatás és feladás, beépülő modulokkal mind a bejövő mind a kimenő levelezésnél, egy kattintással.
Folyamatos tevékenységnaplózás - Nyomon követhető feltöltések, megtekintések, folyamatok felhasználói aktivitásai, verzió és változás követés.
HR funkciók - A megfelelő folyamat kezeléshez nélkülözhetetlen a szabadságok, távollétek, munkakörök kezelése.
Ügyfél és CRM kezelés - Ügyfél lista Import/export Külső alkalmaz-ásokból (SAP, számlázó stb.) emlékeztetők, ügyféltörténet, kapcsolati napló.
Workflow és projektkezelés - Irat, vagy e-mail alapján feledatok kiosztása, projektek managelése és nyomkövetése, imádni fogja!
Munkaidőő és HR költség - Minden kiosztott feladathoz költségek társíthatók, start-stop gomb rendszerű munkaidő és költség elszámolással.
Statisztikák, GANT diagrammok - Részletes statisztikai adatok, diagrammok, naptárnézetek és GANT diagrammok segítik az iratkezelést és a workflowt.
Beszerzés támogatás - Beszerzés kezelés feladat kiosztásokkal, összekötve e-mailekkel, mellékletekkel, számlákkal, határidőkkel és felelősökkel.
Akár közvetlenül a felhőből is - Igény szerint fut a rendszer helyi szerverről és felhőalapon centralizálva, akár vékony kliensen és mobil eszközökön is.
Felhasználói státuszok - A jelenléti-távolléti állapotok és státuszok, helyettesítés valamint a munkakör átadás-átvételének, feladatok átadásának támogatása.
Dokumentum és irat történet - Átlátható irat és ügytörténet, verzó és változáskövetéssel, szerző és olvasói megjegyzések, Meta elemek használatával.
Innovatív külső eszközök - Vonalkód használata az iktatásnál, jóváhagyások és feladatok, visszavonások, szignálások kezelése mobil eszközökön.
2 év garancia - 2 év teljeskörű garanciát vállalunk az átadott rendszerre, melyhez 3 hónap ingyenes támogatást adunk, mely tartalmazhat finomhangolást is.
Támogatás, verziókövetés - Folyamatos támogatást adunk akár eseti óradíjas elszámolással is, vagy kedvezőbb díjú havi díjas formában.


Nem létezik gyenge vállalkozás, csak rosszul szervezett.


Adamo-ERP -  Integrált Vállalatirányítási rendszer

A rendszer bevezetését minden esetben alapos felmérés, audit és tervezés előzi meg, hogy rendszerünket az Ön igényeihez illeszthessük. Egy nem kellően testre szabott vállalatirányítási rendszer sosem szolgálja szervezete érdekeit és folyamatait. Szoftvereink saját fejlesztésű termékek és nem ismerünk lehetetlen kérést. Mivel a rendszert már számos területen és iparágban bevezettük így nagy mértékű folyamatirányítási és vállalat automatizálási tapasztalatra tettünk szert, nem utolsó sorban pedig rengeteg funkcióval bővültek szoftvereink. Kérjen ingyenes termék bemutatót! Az átadott rendszereinket és felhasználóikat alapos dokumentáltság, könnyen kezelhető kézikönyv és oktató videók támogatják.

Mi az az ERP rendszer?

Az ERP korszerű, integrált vállalatirányítási rendszer, amely különböző modulok alkalmazásával a logisztika, termelés, értékesítés, emberi erőforrás gazdálkodás és pénzügyi elszámolás valós idejű és integrált kezelését segíti elő.

Az ERP rendszerek tehát átfogó és integrált rendszerek, hozzájárulnak a vállalati folyamatok hatékony véghezviteléhez.

Miért éri meg, ha komplex vállalatirányítási rendszert használ?

A környezeti változások, az egyre élesedő piaci verseny a vállalatok piaci részesedésének a csökkenéséhez vezetnek.

Az informatika nyújtotta előnyök kihasználásával, Ön magasan kvalifikált eszköztárra tehet szert, amely hozzájárul a szervezete sikereinek növekedéséhez.

Az informatika nyújtotta lehetőségek – üzleti megoldások nélkülözhetetlenek a versenyképesség és a már kivívott piaci pozíció megtartásában és javításában.

Milyen előnyei származnak az ERP rendszer bevezetésével:

  • A rendszer használatával nő szervezete hatékonysága
  • Vállalata üzleti folyamatai menedzselhetőbbé válnak
  • Jobb adat- és információ minőségre tehet szert
  • Képes lesz a szervezeti teljesítmények sokoldalú mérésére
  • A rendszer használatával az üzleti lehetőségeket jobban ki tudja aknázni
  • Megalapozottabb vezetői döntéseket tud hozni

Összességében a rendszer hozzájárul a vállalati eredmények javulásához, a vállalatánál fellelhető folyamatok áttekinthetőbbé tételéhez és a szervezeti – pénzügyi problémák megoldásának elősegítéséhez.

Az ADAMO-ERP integrált vállalatirányítási rendszere az előbbiekben felsorolt előnyök és a piaci pozíció kiaknázásához járul hozzá.

Főbb funkciók

Vállalati értékesítés - Korlátlan kassza rendszer, vonalkód és mérleg-technika rendszer
Gyártás - Receptúra kezelés, költségszámítások és figyelmeztetések.
Pénzügyi funkciók - Könyvelés, analitikák, tárgyi eszköz kezelés.
HR modul - Személyügyi nyilvántartás, szerep és felelősségi körök, szabadság nyilvántartás, cafetéria.
Kontrolling, Vezetői döntéstámogatás (DSS) - Előre definiált figyelések és riportok, ad-hoc személyre szabott lekérdezések, figyelmeztetések.
Beszerzés, raktározás - Több telephely és elosztott raktár kezelés, raktármozgás, készletfigyelés, felelősségi körökkel.
Vállalati portál vagy webshop - Vevő szerző és ügyfél megtartó megoldások. Akár teljes HR, pénzügy, raktár és CRM integrációval.
Táv-és csoportmunka támogatás - Komplex intranet, online dokumentumtár, tudástár, belső információs rendszerrel.
Dokumentum és iratkezelés, workflow management - Elektronikus irattár és ügykövetés, testre szabott workflow managementtel.
Kiegészítő mobil alkalmazás - Ellenőrizze vállalkozását bármikor-bárhonnan. Apple IOS/ Android.