A Seacon Europe a Modern Vállalkozások Programja keretén belül a SeaFleet rendszer teljes funkcionalítású verzióját a következő kedvezményekkel kínálja:

  • A SeaFleet program teljes modulválasztékával: 1.215 Ft helyett 999 Ft/autó/hó
  • 1 hónapos ingyenes használat, melyhez telefonos támogatást biztosítunk
  • Egyedi fejlesztési igény esetén 10% kedvezmény a fejlesztés árából

Hogyan csatlakozhatok a Modern vállalkozások programjához?

Az Ön cége is pályázhat, ha megfelel az alábbi feltételeknek:

  • Ön kis- és középvállalkozás, kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó
  • A pályázat megvalósításának helyszíne (széhely, telephely, fióktelep) konvergencia régióban található
  • A pályázatban résztvevő telephelyen legalább 1 állandó alkalmazottja van
  • Éves átlagos statisztikai állományi létszáma 2015-ben lezárt teljes üzleti évre vonatkozóan minimum 2 fő volt
  • Ön nem agrártermelő és vállalkozása nem a halászati szektorban működik

A SeaFleet program célcsoportja:

Saját gépjárműflottát üzemeltető cégek, gépjármű bérbeadással, leasinggel foglalkozó vállalkozások


A Seafleet termékek felelőse:

Dörnyei-Tóth Krisztina |


A Seacon Europe a Modern vállalkozások programja keretén belül az alábbi kedvezményes termékeit és szolgáltatásait ajánlja a programban résztvevő vállalkozók és vállalkozások számára.

    SeaLog Enterprise START - digitális nyomelemző rendszer

    A SeaLog Enterprise START egy digitális nyomelemző rendszer, amelynek feladata: a cég működése szempontjából kritikus folyamatok mentén alkalmazott különböző informatikai rendszerek által rögzített „digitális nyomok” összegyűjtése, feldolgozása. Ezen belül a rendellenességek feltárása, esetleges fenyegetések, működési anomáliák felderítése, és az ilyen típusú események megelőzésének támogatása a rejtett összefüggések felismerésével.

    A termék alapára: 7.500.000 Ft | A termék akciós ára: 6.999.000 Ft

    A licensz korlátlan számú felhasználóra vonatkozik. Térítéses többletszolgáltatásként 10% kedvezménnyel külső rendszerkapcsolatokat biztosítunk, amelyek kiterjednek ERP és egyéb operatív rendszerek felé. Csomagajánlatunkban a SeaLog File Audit (SFA - Adatszivárgás monitoring) termékünket 50%-os kedvezménnyel adjuk.

    Sealog File Audit (SFA) - adatszivárgás monitoring

    Az  SFA a Windows Audit logok feldolgozásával megvalósítja a Windows-os fájlmegosztásokon történő adathozzáférések monitorozását, ezáltal az érzékeny üzleti adatok védelmét, az adatszivárgás felderítését. A logokat saját adatbázisban gyűjti, és olyan módon tárolja, mely lehetővé teszi a hatékony lekérdezések, elemzések, kimutatások készítését.

    A termék alapára: 2.750.000 Ft | A termék akciós ára: 2.400.000 Ft

    Csomagajánlatként kínálunk 50% kedvezménnyel SARM (jogosultság monitoring) terméket.

    SeaLog Access Right Monitor (SARM) - jogosultság monitorozó szoftver

    A SARM összegyűjti a jogosultságokkal kapcsolatos adatokat, és ezeket rendszerezetten, elemezhető formában tárolja. Áttekinthető, szemléletes riportokat szolgáltat, és az igénylési folyamat segítségével lehetőséget nyújt a ténylegesen kiosztott jogosultságok folyamatos összevetésére.

    A termék alapára: 3.100.000 Ft | A termék akciós ára: 2.750.000 Ft

    Csomagajánlatként kínálunk 50% kedvezménnyel SFA (adat szivárgás monitoring) terméket.


    A Sealog termékek felelőse:

    Pokó István |


    Céges weboldal, webáruház készítés

    A Seacon Europe a Modern Vállalkozások Programja keretén belül 10% kedvezménnyel biztosítja céges weboldal készítési szolgáltatását a programban résztvevő KKV-k és egyéni vállalkozók számára. A Seacon Europe a GINOP 3.2.2.-16 pályázati útmutatójának minden pontját betartva elkészíti vállalkozásának online értékesítési csatornáját (weboldalát), amely 100%-ban megfelel a mai kor igényeinek, mobil eszközökre is optimalizált, valamint professzionális megjelenést biztosít az Ön cége számára.

    A szolgáltatás leírása:

    • Reszponzív weboldal készítés, ami mobilra és tabletre is optimalizált, ezáltal a honlap tartalma ezeken az eszközökön is tökéletesen megjelenik, valamint a keresőoptimalizálás szempontjából is nagyon fontos.
    • Teljes körű, felhasználóbarát tartalomkezelő rendszer (CMS), amelyben a honlap minden eleme (menük, dobozok, szöveges és képi elemek) szabadon változtathatók a cég saját munkatársa által (a kollégát a weboldal átadása után oktatásban részesítjük)
    • Többnyelvű weboldal kialakítás
    • Kereső alkalmazás
    • Hírek és blog modul, amelynek rendszeres használatával a Google keresőben jobb helyezést érhetünk el
    • Felhasználói fiókok kezelése, többszintű jogosultsági rendszer (ha több adminisztrátor lenne)
    • Keresőbarát URL-ek használata
    • Tetszőleges számú menü és almenü kezelése
    • Egyszerűen kezelhető teljes körű szövegszerkesztő felület, amely funkcióiban megegyezik egy Word szövegszerkesztővel, de ugyanakkor minden tartalom forráskód szinten is módosítható
    • Cikkek nyomtatása és megosztása
    • Dokumentumok kezelése, használati utasítás feltöltése
    • Hírlevél küldő alkalmazás, amelyben szerkeszthetünk és elmenthetünk sablonokat, kezelhetünk feliratkozókat, létrehozhatunk viszonteladói csoportokat, kiküldhetünk korlátlan számú hírlevelet. Az email cím lista importálható és exportálható.

    Mivel tudunk többet, mint más weboldal készítő cég?

    • Saját magunk is a KKV szektorban dolgozunk, így jól tudjuk, hogy épül fel egy termék vagy szolgáltatás értékesítési folyamata
    • Saját termékeink és szolgáltatásaink értékesítéséhez több weboldalt is üzemeltetünk, így nap, mint nap teszteljük a legújabb vevőcsalogató praktikákat, amiket Önnek is átadunk
    • Minden esetben megpróbálunk együtt gondolkodni partnerünkkel, és nem beszéljük rá olyan dolgokra, ami esetleg később nem hozza el a várt sikert
    • Korrekt áron, korrekt szolgáltatást nyújtunk, betartjuk a határidőket és garanciát vállalunk munkánkra

    A szolgáltatásunk célcsoportja:

    Mindenki, aki nem szeretne kimaradni az egyre nagyobb szerepet kapó online világból és egy profi értékesítési felületet szeretne vállalkozásának.

    Referenciák:

    Céges weboldalak:

    seafleet.hu
    sealog.hu
    seaforest.hu
    industry4.hu
    virgis.eu
    tboss.hu
    hudebusz.hu
    oreghegyigazdabolt.hu
    tematik.hu

    Webáruház:

    oviruha.hu

    Non-profit szervezet:

    provertes.hu


    A szolgáltatás felelőse:

    Török Csaba |


      Adamo CRM és ERP rendszer

      A Seacon, mint az Adamo szoftvercsalád forgalmazója a pályázati résztvevőknek kedvezményes díjon kínálja az Adamo CMS és ERP szoftvert.

      Megnevezés Lista ár Kedvezményes ár

      Adamo szoftver, alap licence (5 fő)

      7.000.000 Ft+Áfa

      6.300.000 Ft+Áfa

      Mérnök óradíj

      12.000 Ft+Áfa/óra

      10.800 Ft+Áfa/óra

      Modul kedvezmény ár bevezetési kedvezmény

      300.000 - 1.100.000 Ft+Áfa/modul

      10% kedvezmény


      Elérhető funkciók és megoldások:

      CRM
      Internetes megjelenés: Webshop/Vállalati portal
      Raktár-logisztika
      Pénzügy, könyvelés
      termelés irányítás
      HR, Cafeteria
      Táv-és Csoportmunka támogatás
      Tudásbázis
      Dokumentum-és Iratkezelés


      Testreszabott bevezetéssel On-premise (helyben telepített) és felhő alapon is vagy vegyesen a megrendelői elvárásokhoz igazodva.


      Referenciák:

      Rentasystem
      Szárazjég Kft.

       


      Az Adamo CRM és ERP rendszer kapcsolattartója:
      Berkovich Gábor |


      Felhívjuk tisztelt Látogatóink figyelmét, hogy a termékhez és szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.



      Regisztrálok a kedvezményért!

      Hogyan csatlakozhatok a Modern Vállalkozások Programjához?

      Az Ön cége is pályázhat, ha megfelel az alábbi feltételeknek:

      • Ön kis- és középvállalkozás, kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó
      • A pályázat megvalósításának helyszíne (széhely, telephely, fióktelep) konvergencia régióban található
      • A pályázatban résztvevő telephelyen legalább 1 állandó alkalmazottja van
      • Éves átlagos statisztikai állományi létszáma 2015-ben lezárt teljes üzleti évre vonatkozóan minimum 2 fő volt
      • Ön nem agrártermelő és vállalkozása nem a halászati szektorban működik

      A szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.